Saturday, February 5, 2011

You Should have a "Why" Or just die

"למה", היא, אולי, המילה הכי "יקרה" בתעשיה שלנו.
אם אין לך "למה" אין לך כיוון.  אם אין לך כיוון, לעולם לא תשיגו את היעד.
למה אני בעסק הזה?
למה אני רוצה להצליח?
למה אני חייב להצליח?
למה אני רוצה את השינוי?

ה"למה" שלך, הוא תכנית העבודה שלך, התכנית העסקית של החיים שלך ושל ההצלחה האישית והכלכלית שלך. ה"למה" הוא המצפן שיקח אותך אל המטרות והיעדים שלך.
הבעיה היא שמרבית האנשים חיים ללא מצפן וללא יעדים ברורים ומוגדרים.  אני מצרף עבורכם כאן את הוידאו של הסשן שנתתי בכנס MARVALOUS Going International שהתקיים ב"היכל נוקיה" ב-1 בפברואר 2011.  אני עושה זאת כדי שכל אחד מכם יראה את ה"למה" שלי (שבכלל לא מתחיל מכסף) ויעזור לכם לבנות את הלמה שלכם.

"Why" Is probabely, the most important word in our industry.
Why I'm in this business?
Why I want to become successful?
Why I must become successful?
Why I want/Need this change?

Your "Why" is you life's business plan. your compass, that will take you to your goals. 
Here is the speach i gave at the "MARVALOUS Going International" convention, in Tel Aviv, on Feb. 1st.

Ron Ackerman
MWG Team






No comments:

Post a Comment